Nya tavlor!

Fick hem mina nya tavlor igår. :)
 
 
Riktigt nöjd med dem, så nu blir det att sätta upp dem i helgen på väggen också.
 
Har tagit typ två år sen jag flyttade in innan jag köpt mina första nya tavlor, men när jag flyttade och slängde en massa gamla tavlor så ville jag bara köpa in sånt som är JAG.
 
Inte det lättaste när det gäller tavlor.
Men har en annan jag kollat på ett tag som jag nog kommer beställa nästa månad.
 
- - - - - - - - - -
 
OS start idag, Freestyle Puckelpist, konståkning lagtävling samt Curling mixeldubbel är sporten som visats idag.
 
 
 
Mellan typ 00:00-16:00 pågår ju sändningarna, så det är väl inte helt optimalt på vardagarna.
Blir nog att se en del repriser.
 
- - - - - - - - -
 
Intressant med att NY Rangers går ut med att man kommer föryngra nu inför trade deadline.
 
https://www.tsn.ca/rangers-letter-indicates-changes-are-coming-1.992479
 
Blir intressant att följa vilka trades dem får till och vilka som försvinner.
 
Det är inte varje år direkt som NY Rangers gör nåt sånt här, dem är ju kända för att alltid gå för vinst och därmed erbjuda dyra kontrakt till rutinerade namnstarka veteraner.
 
- - - - - - - - - -
 
Såg att Malin Lindgren från Telges F01/02 kom in på RIG i höst.
 
 
Riktigt kul, blir första spelaren från Telge som går där.
Sen att Hampus Ahren startade sin innebandy karriär i Telge räknar jag inte med för det var i Nykvarn som han utvecklades till Sveriges bästa 00:a.
 
http://www.telgesibk.se/nyheter/?ID=29060&NID=412516
 
 
- - - - - - - - - -
 
Ha en skön helg nu!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0