Mindre av mig...

Så var det februari igen.
 
Det har varit en speciell januari månad som varit.
Dels början med tre dagar i Uppsala med Storvreta Cupen.
Samt att fick ett stort besked dagen efter som jag får återkomma med en annan dag.
 
Men jag har också lagt om min kost till att äta mer nyttigt, blivit mer kassler, torsk m.m. dem har tre veckorna som varit efter Uppsala.
Dock inte tränat nåt utan vara haft mina dagliga promenade till och från jobbet, fokus bara på att göra om mina kost vanor.
Inga fler kvällar med chips/godis/glass m.m. t.ex.
Ska dock erkänna att jag ätit bacon Hot Snacks när jag var på Bio och såg Orientexpressen.
Även ätit glass en kväll. Så jag har inte förbjudit mig till att äta nåt, men minska ner på det negativa. :)
 
 
 
Trodde inte det skulle ge den effekt det har gjort. 4.4 kg mindre på tre veckor är verkligen överraskande.
 
Min plan nu för februari är att fortsätta äta bra kost men börja lägga till lite träningspass, bl.a. tänkt ta ett löppass på Gröndal imorgon på löpbandet. Ska bli intressant och se hur långt jag orkar.
Inte sprungit sen i somras.
 
Ett steg i taget är tanken och att skynda långsamt. Skapa nya vanor efterhand som jag vill behålla.
 
Mitt långsiktiga mål är att komma i form och våga prova ett pass med Crossfit en vacker dag på Innovate Crossfit i Södertälje. :)
 
 
 
- - - - - - - - -
 
VM. Kval Innebandy.
 
Sverige - Frankrike 43-1.
 
Hur lyckades Frankrike göra ett mål mot våra elitspelare????!?!?!
 
- - - - - - - -
 
 
Vinter OS om åtta dagar... :)
 
Curling, Ishockey och längdskidor kommer jag defintivt följa, sen inte omöjligt att man ser nån annan sport också.
 
- - - - - -
 
Imorgon är det fredag och helg därefter!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0