Gillek är en parodi...

Blir ett kort inlägg idag då jag ska förbereda avresa till Uppsala imorgon för att vara instruktör på Sweden Floorball Youth Camp.
 
 
 
Tänkte skriva det redan när man fick se klippen från årets två "händelser" kopplade till Gillek.
Tycker man ser tydligt att han inte går in på boll eller dyligt i nåt av fallen.
 
Att han gör om samma misstag när hela Innebandysverige vet att alla har ögonen på Gillek är huvudlöst.
 
Läste att han beklagade sig för att hans avstänging på sju matcher är en parodi.
Ledsen att säga det men nej, det är ingen parodi. Återfallsbrukare får alltid hårdare straff för varje gång.
Så det enda som är en parodi är att Gillek inte slutar upp med dessa dumma saker.
Den smällen som gav sju matcher är så solklar. Han försöker inte ens gå på bollen vilket han själv försökte hävda.
 
 
 
Nej, Gilleks typ av innebandy är inget jag vill se. Eller framförallt inte att mina ungdomsspelare ska se och lära sig av...
 
Att Mullsjö sedan haft Gillek som kapten får mig att fundera en hel del....
 
- - - - - - - - - - - -
 
 
 
Ska bli kul att besöka Uppsala nu i några dagar och se ifall man kan hjälpa ungdomar från olika klubbar att lära sig lite nytt att ta med sig till sina klubblag.
Jag och Fredde har en grupp med 22 grabbar med spelare från t.ex. Lamadjuret, Tumba, Salem, Stäket, FBC Uppsala, Täby FC, Vendelsö samt även Telge. :)
 
Huvudmålet är att jobba med Dueller och Give´n Go bl.a.
Får skriva mer efter dagarna i Uppsala.
 
- - - - - - - - - - -
 
För den som missat så är "Walking Dead" igång igen, tredje avsnittet och full action...
 
 
 
- - - - - - - - - - -
 
Var idag och besökte några människor som betyder en hel del för mig. Det ger mig alltid en stor portion av energi och glädje att få spendera några timmar med dem.
Ibland behövs det så lite för att få så mycket....
 
 
Alltid skönt att vara med människor som ser en för den man är och tycker det räcker gott och väl.
 
- - - - - - - - - - - -
 
Halloween..... Vad ska ni klä ut er till?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0