Walking Zombie...

Två dagar in på jobbet efter semestern.
Kan ju säga att jag är halvdöd. Sov 3-4h natten mot måndagen.
Hade annars gjort en bra plan för att ställa om dygnet rätt, men den sprack när jag somnade en timme på kvällen på söndagen...
Natten mot tisdag, nu borde man vara bra pömsig, kände mig trött vid tio redan, det kändes lovande.
Men nja..... somnade någon gång efter kl tre.
Så tre timmars sömn vart det och sammanlagt 6-7h sömn på två dygn...
Fick iväg några mail kl två på natten iallafall, kom på ett grymt uppspel och gick igenom förvarsspelet i egen zon iallafall under natten, haha...
 
 
 
Nej, borde gå lättare att somna ikväll tycker jag. :)
 
- - - - - - - - - -
 
Fick en frågan om jag hade ansökt studiebidrag från CSN igår.
Så var inne och kollade lite, ska nog skicka in en ansökan iallafall. Kanske kan täcka en del av kostnaden iallafall.
 
Jag och Fredde har ju bokat tåg och hotell nu till den 26-28 augusti. Med mat lär det bli ca 1500kr/person för den resan. Fyra såna under hösten och man har lagt ner nästan 6000kr.
Men med CSN stöd så skulle jag kunna få tillbaks i princip nästan allt.
 
 
 
Så tack för det tipset Fredde. :)
 
- - - - - - - - - -
 
Spelade lite NHL16 Beta förra veckan. Riktigt kul, spelade online med EASHL med en massa nordamerikaner.
Skitkul, varför har jag inte kört det mer?
 
Gjorde att jag spelade NHL 15 HUT hela fredagen förra veckan. :)
 
 

Fick en cool idé. Där jag bland annat spelade med Quebec Nordiques tröjor.
Ett klassisk lag som jag hoppas kommer tillbaks till NHL nu när dem eventuellt ska utöka med två lag.
Sägs att Las Vegas ligger bra till för att få in ett lag också.
 
- - - - - - - -
 
Körde fyspass med juniorerna idag med. Tufft pass även idag, men dem biter ihop riktigt bra.
Gillar spelare med karaktär som biter ihop och kör på oavsett hur trött man är.
 
Nästa pass är på torsdag.
Säsongen är igång helt enkelt. :)
 
- - - - - - - - -
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0