Full fart mot helgen!

Veckan dundrar fram, redan onsdagskväll.
 
Full rulle på jobbet idag, händer mycket snart med projekt som går in i viktiga faser.
Men då vet man iallafall att man inte behöver pilla sig i naveln på dagarna och vänta på att klockan blir fyra. :)
 
Idag körde jag tillochmed en timme extra. :)
Blir nog en standard på onsdagarna att göra det, så jag har läge och gå en halvtimme tidigare på tisdagar och torsdagar då det är träning i Wasa kl fem.
 
 
 
När man inte har bil och körkort så blir det lite mer planering för att ta sig till platser i rätt tid.
 
- - - - - - - -
 
Intressant HJ-A träning idag.
25 spelare och fyra målvakter på träning och då hade vi en stackare som åkte till fel hall idag och missade träningen i nya Västergård Arena.
 
Många nya spelare som är och testar och känner av hur laget känns. Sen en del BJ-spelare med idag.
Bl.a en juniormålvakt från Strängnäs och en målvakt som kanske gör comeback i föreningen.
Bra fart och bra respekt mot varandra hela träningen av alla.
 
 
 
Flåset som saknas på en del ännu, men vi har över en månad på oss att bygga på den.
 
Sen får vi se vilka av dem som är och testar som sen kommer spela i laget.
 
Träningsmiljön är solklar. Seriös, utvecklande, positiv stämning.
 
- - - - - - - - - -
 
Torsdag imorgon och bara innebandy till sju, sedan inget planerat på fredag. Blir trevligt att hinna göra lite annat också. Hann faktiskt igår kväll pricka av några av mina "Att göra punkter" som jag hade skickat till mig själv. :)
 
- - - - - - - - - - -
 
2-3 borta mot Celtic är inget jätte dåligt resultat. Men dem måste likväl vinna hemma. Blir ett spännade returmöte. För svensk fotbolls skull hoppas jag att dem vinner hemma.
 
 
 
- - - - - - - - - -
 
Hoppas på fint väder till helgen!! Någon som kan garantera det? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0