13 augusti 2016

Att sätta mål för framtiden är alltid en bra motivationsfaktor.
 
Dels så hjärntvättar jag mig själv med motivationsvideos hela dagarna för att ha rätt "mindset" på kvällarna. :)
Men jag har också ikväll anmält mig till Midnattsloppet den 13 augusti 2016.
 
 
 
Funkar träningen bra i vinter så funderar jag på att anmäla mig till nåt lopp även i vår förutom Scania Milen.
 
Ska ta mig upp tidigt imorgon för träning innan jobbet också. Köra ett 5km löpning på morgonen är tanken.
 
- - - - - - - - -
 
Träning nummer två för P03 var idag och jag är impad över farten, passningarna och spelet dem har i sig redan nu.
 
Ser inte ut som vi haft 2,5 månads uppehåll. :)
 
- - - - - - - - - -
 
För HJ-A så var det första innepasset idag och ja lite ovana med boll var dem allt, men det blir bättre framöver.
Hade en intressant spelare med på träningen idag. Får hoppas han väljer spel med oss sen, skulle vara ett rejält lyft. Fick även meddelande från en annan spelare under kvällen som ville komma och testa.
 
Intresset ökar... Ska dessutom ha ett möte imorgon innan träningen med ev fyra nya spelare för spel i H2 serien.
 
- - - - - - - -
 
Gruppindelningen för Linköping Floorball Classic den 29-30 augusti är också klar.
 
11:00 mot Linköping IBK Ungdom
17:00 mot Borensberg IBC
21:00 mot Vimmerby IBK
 
 
 
Blir intressanta matcher för HJ-A laget. Bra uppladdning inför H2 att få möta så pass bra lag.
 
- - - - - - - -
 
Kollade igenom listan med böckerna som behövs för Högskoleutbildningen i Malmö.
Tre av böckerna hade jag redan som förut, men det skulle ändå landa på 1700kr...
 
 
 
Men vi kan kanske få ner kostnaden lite, har lite idéer, så får se vad det landar på tillslut.
 
- - - - - - - -
 
Var på årlig tandläkarundersökning igår. 630kr.
Men femte året i rad utan hål iallafall. :)
 
- - - - - - - - -
 
Nej. Om fem timmar så ropar klockan... "Its time to Grind! Get up you lazy bastard". :)
 
 
 
Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0