Premier League is back!

Ännu en vecka över... :)
 
Den gick snabbt måste jag säga, vart även en annorlunda sista dag på D16.
 
Tänkte inte gå så mycket djupare på det.
 
Dock så gillades tydligen mina kakor jag bakade. "White surprise" har jag döpt dem till. :)
Gjorde om receptet vi brukar använda till våra "spökkakor".
 
Allt var slut när jag skulle hem så goda var dem :)
 
- - - - - - - -
 
Helgen har gått i fotbollens tecken.
Samt myskväll med dottern i fredags med film "Chalet girl", den var bra. En romantisk komedi.
Båda barnen och jag skulle se på film även på lördagskvällen, vi laddade ner "Disaster Movie" från viaplay.
Men det vart svart bara när vi skulle se på den... disaster... haha
Så det var "Mitt stora feta grekiska bröllop" istället som gick på tv. Samt "The Ruins" efteråt.
 
 
 
Fotboll ja.
Liverpool - Stoke, Arsenal - Aston Villa, Swansea - Manchester Utd, Crystal Palace - Tottenham, Chelsea - Hull och Paris SG - Ajaccio...
 
Det är helgens facit.
Det är något speciellt med att dra fram den bärbara datorn, starta Football Manager och njuta av fotboll på tv.n under tiden... :)
 
 
 
- - - - - -
 
Innebandyn startar på tisdag! Kul!
 
Får se hur många vi blir då fotbollen pågår ännu samt att hockeyn startade idag med sina träningar.
Vi kommer träna ihop med P04 Tigers i början så att vi får upp bra antal spelare på träningarna, blir roligare då.
 
Frågade även P03 Rockets om dem vill köra ihop i början men inte fått nåt svar tillbaks alls...
Lite dålig stil kan jag tycka...
 
 
 
Första veckan blir iallafall fokus på att få igång tre saker "Bollkontroll, passningar och rörelse"...
 
Få igång tekniken med boll, bli kompis med den igen. :)
Tänka passningar direkt, och jobba med att dem ska vara av kvalite och med tanke. "Ha en adress på passet".
Vara i rörelse hela tiden, hjälpa bollhållaren, visa att man vill vara med i spelet. Göra sig spelbar.
 
- - - - - - -
 
IFK Göteborg - Elfsborg 3-1!!
 
Behöver inte säga mer än så... :)
 
 
 
- - - - - - -
 
Ska även sparka igång träningen nu i veckan hade jag tänkt. :)
 
Så man får ork att klara av allt som är framför mig!
 
På tal om det... saknar försäsongsträningarna...
Att få träna skiten ur killarna... :)
Nu dröjer det ett par år minst innan P03 är så gamla att den ska börja träna hård försäsong...
 
 
 
- - - - - - -
 
Nej, ha en skön söndagskväll alla!!
Det ska jag ha, hoppas bara att Zlatan och Cavani gör lite mål i andra halvlek nu.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0