December månad...

December månad och bara tjugo dagar kvar till jul... :)

Underbart, jag gillar julen skarpt,speciellt känslan runt den med jultomtar, julgranar, julklappar, julkalendrar och julmusiken för att nämna en del.
Man kan nästan säga att resan inför julen slår själva julen... :)

Det enda som saknas är ju snön!!
Älskar snö även om jag hatar att frysa...

Minns med glädje från julen från min barndom, med släkten i finland...

Alla har vi nog fina minnen från julen :)

- - - - - - - - - - - - -

Själv kör jag årets sista utmaning och siktar på att sluta året på topp!!

Knät känns bättre efter skadan för 4 veckor sedan.
Provade att spela innebandy i fredags och fick ont i vissa lägen, var några ggr det kändes som att det skulle gå som när jag gjorde illa mig, men det höll. Dock så vet jag att den inte är 100% ännu...

Men träna kan man göra iallafall, så full rulle nu och med hjälp med kostappen jag laddat ner så känns det som allt kommer rulla på riktigt bra.
Även laddat ner tre andra träningsapps... :)

Har ju skaffat mig en ny mobil och klivit in android/smartphone världen!!
Så nu ska jag och min nya vän HTC hålla varandra sällskap :)

Känns som jag är en av dem sista som lämnat den gamla mobilvärlden... :)

Men ska jag vara ärlig har jag aldrig varit en "Mobiltönt" som alltid måste ha det senaste eller byta mobil 3-4ggr per år som en del jag känner gör.
Nej jag har min mobil tills den inte fungerar längre, då byter jag.
Har alla mina gamla mobiler sparade, alla har sin egna historia med mig.
Har gillat skarpt allihopa.

- - - - - - - - - -

Vi måste ju snacka lite sport också  ;)

Kan man inte gilla sommarens EM-slutspel i fotboll??

Grupp A: Polen, Grekland, Ryssland och Tjeckien
Grupp B: Holland, Danmark, Tyskland och Portugal
Grupp C: Spanien, Italien, Irland och Kroatien
Grupp D: Ukraina, Sverige, Frankrike och England

Tv tiderna: 18.00 och 20.45

Det kommer bli så grymt, vilka matcher, vilka härlig grupp Sverige har.
Hemmanationen Ukraina, våra ständiga fiender i England och ett nytt Frankrike...

*Längtar*!!!!!!

- - - - - - - - -

Rykten säger snö nästa vecka....

Så låt oss hoppas att det stämmer.... :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0