Ta ut händerna ur fickan för f-n!!!

En lite väl lugn söndag för min del idag, nästan så man fick lite dåligt samvete...

Vi var ute en liten stund, jag och barnen idag men annars mest inne faktiskt.

Var även på Marcus fotbollsleksträning i tältet. Hans sista då han inte kan vara med nästa söndag som är sista gången.

Han fick sin boll "nike" idag då och tröjan ska jag hämta på kansliet på tisdag...



Sedan får vi se om det blir mer med FFS senare i sommar eller inte.
Beror helt på vilka dagar dem tränar på och var när dem sedan startar ett lag av det hela.
Annars så har han ju Pershagen iallafall en gång i veckan...

Vart lite lack på dem två unga tränarna som hade Marcus grupp idag.
Dem hade delat upp alla barnen i tre grupper, blå, gul och röd och Marcus grupp var röd och fick två unga killar som jag inte sett förrut där som "ledare".

Har nog aldrig sett förrut att två tränare kan ha sina händer mer i sina fickor under en timme än dem gjorde.....
Totalt iniativlösa och visade inte direkt någon pondus eller glädje över att vara där.

Var typ som att dem blivit mutade med 50spänn var, ifall dem ställde upp en timme och det enda dem gick runt och tänkte på var när är klockan sju så vi kan få pengarna och dra.....



Usch.... sånt retar jag mig på... ointresserade och kassa ungdomsledare...

Marcus märkte dock inget utan körde på hela träningen och hade kul iallafall...

Vart lite omplanering för veckan som kommer ikväll också...
Trodde att nästa vecka skulle vara vecka 23... men icke sa nicke... det var det här veckan det...

Så med andra ord börjar barnens sommarsimskola imorgon... mån-tor 40 min/pass...
Blir att gå tidigare från jobbet för att hinna ta dem dit, sen imorgon ska jag dessutom försöka hinna till träningen och sedan är det ett långt möte direkt efter...

Tuff måndag framför mig, men det ska gå... :)

Så någon träning hinner jag inte imorgon för egen del. Blir att köra på tisdag istället.

Hann även under kvällen att skriva ner Säsongsplanering 2009/10 med match+cup grovplanering samt skriva ner våra mål, visioner och tankar för kommande säsong...



I Tribal Wars så är jag under 2000 sträcket nu..  :) Plats 1893..

Ska dessutom nu försökta att ta för första gången en by som en annan spelare har... dem innan har varit spelarlösa byar... Åkte direkt på en smäll när min första lilla spaningstrupp inte återvände....

Så en stor trupp är på väg nu för att förhoppningsvis rensa byn för att sedan kunna adla den..... "Håll tummarna".. :)


Såg på "Bride Wars" igår och den var okej. Ibland förutsägbar dock men småmysig "kärleksfilm" annars...



Nej, har ingen tös på gång för det, man kan väl se på det iallafall?  :)

Vad vill du ha ut av ditt liv? Vad vill du ha åstakommit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0