TACK för underhållningen!!

Det som såg ut att bli fortsättningen på en helt underbar saga tog slut iochmed ett stolpskott...

0-3 i halvtid mot England borde betyda att det är kört igentligen, men inte för det här laget, 0-3 vart 3-3 och man var sååååå nära ett segermål innan straffarna, chanserna fanns där.
England skönk som en sten i vatten för varje mål Sverige gjorde, men, jag hade känslan hela tiden att man var tvungna att avgöra innan straffarna...
Själva straffläggningen så hjälpte det inte att Milner gjorde en Beckham på första straffen, England som tränat just på straffar i TVÅ år innan turneringen var stensäkra medans jag tycker att Dahlin inte lyste med något förtroende...

Trist att Molin träffade stolpen, han och Berg var ju lysande under andra halvlek annars...



Trist att vi inte får se mer matcher av detta härliga gäng något mer...

Trist att vi nu bara har A-landslagets matcher att se fram emot... och inte spelar dem ens i närheten så bra som U21-laget gjorde...

MEN TACK FÖR UNDERHÅLLNINGEN U21-LANDSLAGET!!!


Inatt är det NHL-draften som gäller, blir 4:e året i rad jag ser den... synd bara att ingen tv-kanal i Sverige visar den så man får hitta kanaler på nätet och följa det hela...

Blir alltid lika imponerad över kommentatorernas enorma kunskap om var och en av spelarna som väljs, dem är grymt insatta i hur varje lag tänker och behöver och har oftast rätt....

Nu är det ju ingen hemlighet att Tavares kommer att väljas som nr 1 av NY Islanders... dem behöver ett artistnamn och Victor Hedman är inget artistnamn, däremot tror jag han går nog som nr 2 då Tampa Bay behöver förstärka på backsidan...

Det är inte bara valen som gör draften så bra, utan alla sista sekund trades och byten av draftval mitt i allt...

01.00 inatt och i 3-4 h framåt är det NHL-draften som gäller.... :)

Såg på "Natt på Museumet 2" idag och den var klart godkänd, gillar själva idéen skarpt vilket gör att förbi ser vissa förlöjliga och svaga svagheter i filmen... En trea




Sörmland laddar upp i Finland...

Vi och Nyfors åker till Finland på Cup i september, likaså gör Nykvarn och Gnesta, dock till en annan cup.

Det vart ingen flytt imorgon för min mor, strul med nycklarna, så det blir på måndag istället. Så då kan man sova lite längre efter nattens draft innan jag ska jobba med att uppdatera min "playbook" och "trainers guide" imorgon....

Planering är A och O för framgång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0