New day rising....

En ny dag börjar kliva fram i horisonten....

Dagens kurs i Scanias Ergonomi Standard (SES) började segt med att bara lyssna mycket men när vi väl kommit förbi dem 20 punkterna så gick det bra, lättare att hålla sig vaken då också :)

Hmmm, för ovanlighetens skull så var det jag som petade lite väckande min kollega som slumrade, han kvitterade dock det lite senare till 1-1....

Halv dag imorgon på D12 låter inte helt dumt.

Usch, man tar ett steg framåt och sen nästa dag två steg bakåt. Fick ångest över det och tog fram hopprepet och körde i 15 minuter, skit va jobbigt, hon skämtade inte när hon sa att det är en perfekt uppvärmning. Fick dock avsluta när grannarnas obligatoriska bankande sa till mig att klockan är tio om en kvart ... :)

Snäll som jag är så slutade jag, var iallafall slut och jag måste nog vara stans sämsta på hoppa hopprep, kan man verkligen hoppa non stop utan att trassla ihop sig??????

Avslutade serien "Generation Kill" idag också, helt okej även om det känns som dem överdrev en hel del hur kassa mellanbefälerna var, okej för att det alltid finns någon kass men så många i samma pluton? tveksamt.
Impad över Alexander Skarsgård i serien..

Generation kill

Träning imorgon!! Viktigt inför matchen mot Gnesta på fredag, vår formkurva i serien är inte skrämmande, 0-5, 2-8 och 2-8. Dags att vända trenden helt enkelt, dem lär vara revanschsugna efter våran 5-0 seger i Norrköping. Hoppas vi kan prestera samma som då, såg riktigt bra ut i tisdags och sen lite finslipning imorgon så går vi in med gott mod.
Svår bortamatch även på lördagen mot Onyx men där tror jag på gänget som spelar, dem kan man så gott som alltid lita på att dem ger gärnet. Onyx får se upp, vi jagar en skalp på lördag morgon!!

Nej, dags att avsluta kvällen med en film nog... så glömmer man bort att man ska upp tidigt imorgon :)

Filmvalet blir "Vacancy 2 - The First Cut". Får se om den håller samma klass som ettan som var helt klart sevärd...



Bolla lugnt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0