I am alive!!

Jag lever ännu efter veckans attacker...

Attackerna i Tribal Wars vara alla 262st fejk så dem överlevde jag lugnt, även om det vart mycket planering.
Nu har jag precis börjat attack på spelare i de stammen vi krigar mot. ca 260 attacker är inlagda och fler kommer ikväll.. :)

Blir kul, troligtivis det sista jag gör i TW, nu när säsongen startar imorgon.

Virusattacken däremot var tuffare, provat en hel massa saker under veckan, läst mycket på internet.
Jag verkade ha tur då jag bara hade som mest 20 smittade filer, medans många på nätet haft över tusen innan deras datorer kraschat...




Tillslut så verkar jag ha fått bort den för stunden, den är svårborttagen så jag avvaktar några dagar innan jag börjar jubla, blir att virussöka datorn varje dag under nästa vecka. Men just nu så hittade inte sökningen några smittade filer.

Veckan vart lite förstörd av alla dem här attackerna och jag har inte fått gjort så mycket som jag velat.
Dock har jag och barnen hunnit med en dag på sydpoolen (badhus), och en dag på kryssning :)

Dessutom har dottern haft ridläger hela veckan 9-12 med uppvisning sista dagen.
Kul men hästar är inte min grej, dock så gillar dottern djur :)



Säsongsstart imorgon då och jag kan garantera att det blir tufft direkt, dags att se vilka som kört bra i sommar och vilka som slackat.... ett bra bevis på olika individers karaktärer...

4-5 träningar i veckan nu under hela augusti.
Första två veckorna kör vi bara utomhus, sen därefter blir det 1-2 innebandypass i veckan också.
Vi har träningsmatch mot Nyfors den 15:e i Eskilstuna, sen möter vi troligtvis Hässelby helgen efter och Onyx helgen därefter i träningsmatcher.
Helgen efter det, den första i september så väntar cup i finland.
Cup i Täby helgen efter det innan vi avslutar med 2-4 träningsmatcher innan säsongsstart.

Jag hoppas att det ska göra oss bra förbereda inför seriespelet...

Jag tror på våran trupp och även om nu har tappat tre bra spelare till andra lag så känns det som att det vi tappade i kvalité har vi istället vunnit som lag.
Dock ska sägas att alla tre är välkomna tillbaks när dem vill, men dem kommer då märka att det är helt annat lag dem kommer tillbaks till som isåfall ställer mer krav på dem som individer och lagspelare...

Lagkänslan kommer vara bra, det vet jag och det är den som kommer att göra oss bättre och bättre under säsongen, dock ska man inte sticka under stolen med att en bra start vore ett positivt inslag det med.

Det siktar vi på att få också med bra förberedelser!!

Eftersom det varit en massa annat så har jag inte hunnit se på så mycket filmer under veckan...

men "Valkyrie" med Tom Cruise såg jag och den var bra



Snacka om liten värld dessutom, var ju på dagskryssning under lördagen med barnen och såg tre andra P94-tränare under resan, Offensiv Lidingös tränare som dock undvek mig.. :), sen Djurö/Vindös ena tränare samt en av AIK´s tränare med son.

Ny säsong, ny kör vi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0