Påskcupen imorgon...

Taktiken är slipad, motståndarna är kartlägda... Dags för Cup!!

Imorgon smäller det med 8 tuffa matcher. Ingen match ska ses som säker tre poängare!!

Täby och Salem i första matcherna, nyckelmatcher mot Jakobsbergs och Balrog/Botkyrka därefter...

 

Riktigt riktigt synd att jag inte kan vara med på båda lagens alla matcher. Hatar det...

Vi får helt enkelt dela på oss tränare imorgon för dem sex första matcherna innan vi kan köra två sista tillsammans...

Så trist... vill ju vara där på alla matcherna!!

Men men bara göra det bästa av saken.

Får hoppas att lag 2 får göra en bra match mot Salem i första matchen, det blir jättetufft och kan dem hålla emot i början så kan dem faktiskt vara med i matchen. Vi har bra bredd i truppen, absolut!!
Sedan seger mot Balrog/Botkyrka innan vi ska in och skrälla mot Högalid och AIK....

För lag 1 blir matchen mot Täby en morot, men det är inte den matchen som är viktigast för oss imorgon. Det är däremot matchen efter mot Jakobsberg som blir nog våran nyckelmatch för hur cupen kommer gå.
Tullinge ska vi slå, bara vi spelar som vi ska och sedan har vi en tuff match mot Trosa, har blivt riktigt jämna matcher mot dem sista tiden. Dock har vi lyckats vinna dem två senaste...



Självklart kommer det vara en del besvikna spelare imorgon över att spela i lag 2.
Men bara att jobba på och bevisa att man är värd sin chans i lag 1.

I Cupen därefter i Vilsta så kommer flera av spelarna i lag 2 få chansen att vara med mot bra motstånd.

I HAIS Cupen och Viking Line Cup så kommer vi dela upp i två jämna lag.

Sen är säsongen över för denna gång....

Men många matcher kvar ännu tills dess... och då framförallt imorgon!!

Ska bli kul och se vad Yousif kan bidra till laget och lagets spel.

Såg på sista perioden av SSK - Leksand och nu när det inte gällde nåt så var det stor underhållning, mycket fart och inte så tillknäppt. Underhållning!! Och nog första gången jag sett SSK slå så många pass i rad i anfallszonen som dem gjorde....



Så nu kommer Silly season börja på hockeyn, se vilka som går och vilka som kommer....
Alltid lika intressant...

Snart dags för NHL slutspelet också.... :)
Go New Jersey!!

Samling imorgon bitti kl nio..... sen hemma igen runt halv tio på kvällen... heldag i innebandyns tjänst.. :)

Dessutom, det är Påskhelg!!!
Skönt med ledighet i 4 dagar!!
Uppskattas starkt!!

Ännu inga strider i Tribal Wars, däremot har jag gått med en stam nu, fick två andra erbjudanden först som jag tackade nej till innan det kom ett tredje där flera av dem stora byarna i mitt område var med. Kändes som en bra och säker början att gå med där.

Så man inte behöver oroa sig över att dem kommer attackera mig... :)

Dock så går det sakta men säkert framåt, kommer ta veckor innan man kan börja ta över andra byar... men men.. tålamod är en dygd...

Ja just ja... SM-Semifinal på tv imorgon. SKA se till att jag inte spelar in från fel kanal denna gång... :)

Ska bli kul och träffa Christer Bollner igen, var ett bra tag sen senast.
Dock ska det mycket till att vi ska kunna slå dem men med tålmodighet så kommer vi krypa närmare och närmare som vi gjorde med Lina mot Töjnan som var bästa stockholms laget då....

Rätt uppladdning och inställning inför en match är A och O för ett bra resultat!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Tjena moss..såg att du spelar Tribal. Det gör faktiskt jag med. Min dotters kille lurade in mig dit:) Det går rätt bra Är med i fyra världar o i värld 4 har jag snart nio byar. Rätt kul men lägger inte ner så mycket energi på det. Hittills har det faktiskt gått jävligt bra....ha en fortsatt trevlig Påsk.

2009-04-12 @ 11:17:07
URL: http://mormoranka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0